måndag 14 mars 2011


Söt du var då.

Sitter på jobbtorget och ruttnar. Förstår fortfarande inte vad jag ska hit och göra när jag redan har ett jobb..som jag iofs inte börjat på än men the fuck.. Sitter och googlar på grisar och smsar med Turko som förövrigt har köpt en av världens sötaste hundar. En liten Amstaff.

Skit snack skit snacks kti snackaska snask lelle.
Sjuk har jag gått och blivit också men det gör mig absolut ingenting för då slipper jag gå hit och bara sitta, det kan jag göra hemma.
Ska gå och lämna tillbaks svin fin tröj jävel jag köpte för någon vecka sen, när jag är... klar?, här. Bara för att  jag har en hel krona i plånboken och för att jag drack öl för mina SL pengar.. men det var värt. Ångrar inget.


http://www.var-finns-min-hund.se/page_1204661295352.html

Länkar den här hemsidan, där tydliga bilder visar hur, i det här fallet hundar behandlas innan de blir flådda levande och sedan bortkastade någonstanns när de fortfarfande är vid liv. Vill att alla som ser den här länken går in och kollar och öppnar ögonen för hur verkligheten faktiskt ser ut. Och inser hur sadistisk, narcissistisk människan är och att om någon förtjänar att dö så är det ingen mindre än oss själva. 
Bär inte päls, ät inte kött

Eftersom jag inte känner de minsta empati för människan i allmänhet och speciellt inte för sadister i Asien som inte har förståelse för något annat än ris och sushi, så skiter jag fullständigt i tsunamin i Japan. Självklart har den inte drabbat endast människor utan givetvis djuren också. Men om det skulle komma som någon större förvåning åker räddningsbåtarna bara förbi djur som ligger och sprattlar i vattnet för de skiter fullständigt i resten. Och efter att ha kollat på bilderna i länken ovan så är jag inte ett dugg förvånad. 
Citerar min bror.-Hoppas nästa tsunami spolar bort hela den där jävla kontinenten, dom missfoster som dött av de tsunamis hittills är alldeles för få!.
Och jag kan inte säga mycket annat än att jag håller med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar