måndag 14 mars 2011



Cp 2009.




Cp 2011. 
Vem i helvete äger mössan? Hitta den i min garderob för ett tag sen. Syntet fur. 


Sjuk.. Men det tänker jag inte vara hela veckan. 
Sitter och lodar framför datoorn, lyssnar på BHG och rockar röv, inte. 
Lagat mat idag, shiiiit. Nej det var inte pommes, kors i taket. 
You must die I alone am best!
Imorse hände något. Satt på bussen påväg till Farsta C, i vanlig ordning. Så sätter sig en brud brevid mig med en liten unge i knät.. och den slicka på min hand...
Den slickade iofs på allt så kände mig inte vidare speciell men fan va äckligt. Jobbigaste bussresan jag varit med om. Har redan tillräckligt svårt för ungar rent allmänt och jag kan inte påstå att jag ändrat åsikter om dem  efter det här. 
Håll i ungarna! Låt dom sitta i vagnen där jag är utom räckhåll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar