söndag 13 mars 2011


Kära dagbok. HAHA.. nej..VA TROOOORUU 

Hej skitliv. 
Har precis kommit hem efter gårdagens utgång. Hets och röj hela helgen. Inga konstigheter eftersom det är helt i sin ordning.
I Fredags tittade Confess grabbarna förbi på öl och Twister spel, det-var-kul.
Elliots röv fick förmodligen världens sämsta jävla gadd i livet eftersom jag gjorde den och färgen vägra fastna, varsågod det var så lite.
Igår drog vi till Black Sheep, lite spelning. Men innan den va slut drog  Elliot, Danne och jag vidare till en lokal krog, kollade på Melodifestivalen och drack öl i väntan på resten av hjorden.  Ja jag har spytt ner min värdighet och de luktar illa. Sen kom fåren. Jag har en fitta på armen. Helt out of context . 

Hade tänkt dra vidare på hemma fest utan öl men det behövdes inte för boysen kom till mig istället! Ludvig och Adam. De sällskapade på piss krogen tills stängning. Sen skulle folk iväg till Sami på efterfest och utan några som helst missförstånd och allt vad det innebär var det tydligen hemskt. 
Och de tre svarta fåren släpade iväg till Sollentuna om jag minns rätt och där tog vi en klunk godis och slockna. 
Jag sov väl mer eller mindre på golvet, vaknade iallfall med ansiktet i väggen. Trångt med två pers på en 90 madrass. 
Ludvig gick upp 8 för att åka och jobbaaa och jag kunde inte somna om. Växlade mellan rastlös utav bara helvete till cp trött hela tiden. Men, efter någon timma gick vi ner och drack juice och mjölk. Ja det var gott de du.. 
Sen drog vi och käkade med Ludvig på ikea, Adam bjöd. Tack för maten den var god!
IDAG är jag så in i helvete mosig, både i skallen och kroppen. Bakfull, trött och helt enkelt jävligt äcklig.
Efterbliiven sammanfattning: Grymt.



Förövrigt/kom ihåg. 
Jag har en sjuk relation till pommes..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar