tisdag 9 augusti 2011



Igår var fint. Drog till Älvsjöbadet, där jag jobbar denna vecka. Ångest.
Allt kaosa som vanligt. Inga jävla nycklar, för mycket personal eller ingen personal alls? Vad gör vi ens där?
Iallfall, fick jobba med en ny tjej som va as trevlig så tiden gick ju lite fortare än vanligt om ordinarie hade varit där.. Sen kom Riku förbi och sällskapade också så det tyckte jag om.
Efter jobbet följde Riku med mig hem och det tyckte jag också om.

Idag däremot har varit ett helvete.
Fick sova hela 3 timmar innan jag skulle släpa mig ur sängen kl 5imorse för att börja röra mig till jobbet.
Varför, jo för lillebror ringer kl 3 på natten och frågar om jag varit ut med hunden, som inte ens är hemma utan är i Värmland, så nej.. jag hade inte varit ut med hunden.
Sen när han kommer hem, ställer han sig och väsnas i köket så det var omöjligt att sova.

Drar iväg till jobbet på bmx'en, bottensuger bassängerna, det börjar regna och det var jävligt..
Sen kommer satans kärringen och börjar tjafsa om att hon ska simma en viss tid så att jag måste komma dit några timmar tidigare och bottensuga, samma jävla tjatter varje dag. Vilket inte gör saken bättre när man redan är helt jävla körd, så det slutar med att vi står och skriker på varann, sen lackar hon på mitt val av morgon musik på radion så hon går till den och börjar ratta och ha sig..
Hur som helst, hon simmade i barnbassängen och jag drog ut på tiden av bottensugandet bara för att jag kunde.
Sen när jag skulle hem, spö regnade det ju såklart. Och cykla på en bmx utan stänkskydd i regnet är ju en dröm...
Dålig dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar