onsdag 10 augusti 2011

Har som vanligt inte mycket att säga. Så jag tycker synd om er som faktiskt besöker min blogg för här händer fan ingenting. 

MEEEEEEEEEEN kan väl berätta lite om min dag.
Försov mig, kom några minuter försent. Bottensög varenda jävla bassäng med en otroligt envis Priya som bara snurrar i cirklar. Sur kärringen kom på besök men idag sa hon ingenting, bara Tack?  Vet inte om hon fick nog av mig igår eller om hon trodde att jag var snäll och väntade med att bottensuga stora bassängen för att hon skulle få simma, men om det var så trodde hon fel... jag hade annat att göra..
Jag ogillar sommarjobbarna, jävla små snorungar som bara stökar ner och jävlas.

Ogillar också besökare som inte förstår att man inte ska bada när det åskar och ger mig skit för att jag gör mitt jobb. Som idag när en kärring fick psykbryt på mig för att jag hade sagt åt hennes ungar att kliva upp ur bassängen. Jaja.. inte mitt fel att ditt liv suger och att du inte kan svenska. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar