tisdag 26 april 2011


Fick den här tshirten av pappa igår. <3 Fett glad. Ska köpa den andra med Darth Wader på sen när jag får min lön. Fu. Hatar Star Wars. 

Efter jobbet, drog jag med brorsan, hans brud och deras töntiga Ipad kompisar och grillade. Blev solbränd, lite. Ramlade på brädan och skrapa handen. Det var najs. 

Efter det kom Tk hem till mig och vi drog in till stan och drack öl!  Fett trevligt, som vanligt. Vi blev fulla, som vanligt. Inga konstigheter.
Sen mötte vi Marc, Micke, Coffe och Neger Micke. Dom tog en resa, som vanligt. Men jag hade trevligt iallfall. Blev arg för att Tk lämnade mig men.. det gick väl över. Jag är emo, fick det bekräftat igår efter många år av funderingar och självmords försök. Men nu vet jag, tack Micke.
Sen slagga  jag, tk och lill killen hemma hos Marc för jag vet inte..Jag trängdes med Micke på en liten sketen madrass. Låg mest på golvet. Mys. 

Nu äter jag mat sen ska jag åka och jobba. fuuuuuck.....

Ajuste. Igår upptäckte jag att sulan på my precious håller på att trilla aa. Helvete. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar