söndag 24 april 2011



 Idag är jag bakis efter gårdagens bravader som innehöll 4 öl hemma hos Samuel med Samuel, Tim, Elias och Richard. Vi badade i barnpool inne i Samuels badrum. De va grymt. 
Slitig dag på jobbet, allt var åt helvete redan ifrån första start när Larsa ringer och säger att jag måste börja 4 timmar tidigare än planerat för att Nina låtsades vara sjuk för att hon bråkat med sin pojkvän. Svin. Kändes lagom roligt att släpa sig iväg till jobbet, från Solna.. efter kanske två timmars sömn och alkohol i kroppen som då inte hade lagt sig än. Men det gick väl utan några större problem efter några burk cola och Max mat som pappa så snällt kom förbi med. 
Nu sitter jag och väntar på att min mobil ska ladda lite så Paula kan ringa och berätta om festival veckan i Belgien. 

På torsdag/fredag drar jag till Örebro och hänger med Michelle!, ROCK N ROOOOLL! Vi ska se Tysta Mari som jag inte alls var förtjust i men det är skit samma! Är man i gott sällskap spelar det ingen roll vart man är eller vad man gör, det blir roligt hur som helst! Hoppas det är bra väder utav bara helvete. Tar med mig brädan så får vi se hur mycket åka det blir. SKA BLI SÅ JÄVLA ROLIGT! HEJDÅ KUK STHLM! HEJDÅ KUK FOLK! 

Ajuste news flash, jag skiter i ALLT. 
LIVET. 


No forgiver. No forgetter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar