torsdag 10 mars 2011


Lyssnar på Turbo Neger och brain stormar. 
Tror jag är påväg i rätt riktning när det kommer till vissa saker. Vet inte om det är vad jag vill eller om jag bara kommit över mitt stora ego och faktiskt gått vidare.



Kul att jag måste gå till jobbtorget ända fram tills jag börjar jobba. Känns ju in åt helvete ovärt och onödigt.

Har kommit på lite fler tatueringar jag ska göra innom en ganska snar framtid. Men om jag ska ta en sak i taget, som jag borde lära mig göra så ska chesten och vänster armen bli klar först. Sen kanske jag ska fortsätta på spiderman tatueringen också, han är så ensam.. 
Men efter det blir magen nästa steg. 

Hm.. Lat har jag blivit under det gångna året som arbetslös. Utan någon som helst tvekan. Känns hemskt. Har börjat snooza på mornarna. Hemskt, har aldrig gjort det förut, inte en enda gång. Så det måste jag sluta med.. Blir bara tröttare av att ligga och dra mig istället för att bara gå upp. Sen tar jag en såkallad 'powernap' på 4-5 timmar varje dag, det ska jag också sluta med. 


På lördag blir det spelning i Solna på Black Sheep, sen efteråt hinkar vi öl. Kanske spelar lite twister? hm. 
Jaja.. räknar ner dagarna till London ska bli så sjukt roligt! Helt obeskrivligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar