onsdag 9 mars 2011






Kastar ut hela jävla cp datorn och allt som hör till genom förnstret snart jävla skit äckel teknik.. 


Hur som helst. Skulle på arbetsintervju idag. Gick upp kl 6, drog till Zinken och va där kl 8 typ, satt och vänta i 1 timma och 50 minuter innan det var min tur att bli intervjuad. Varför säger dom att jag ska vara där 08.15 när jag och resten som var där bara skulle sitta och vänta i nästan två timmar? 
Jaaaaaajaaa... det gick jävla bra iallfall. Fick prata med Thomas Taylor, sjukt trevlig och jag fick jobbet. Känns bra. Nu kan jag ju börja spåna lägenhet!
Men först London. 

Det blev ju inget jobb på Carlings för att jag inte fick tacka ja pga Sveriges jävla piss system... tyvärr deppar jag fortfarande över det.. Men tar nya tag och styr upp mitt liv nu med annat jobb, bra lön och vad kan gå fel?




Förörvigt.
''Djur är inga ägodelar eller produkter för det mänskliga djurets tillfredsställelse.''
Känns bra att det finns fler som tänker som jag själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar