onsdag 2 mars 2011




Idag:

Gick upp, drog till jobbtorget och sökte några jobb. Sen slutade jag med det och kollade Jackass klipp på youtube istället.
Sen gick jag runt lite i centrum, hittade en fet tröja jag köpte.  Tittade in på Carlings också när jag ändå gick förbi och hälsade på Madde. Vi prata lite om allt och ingenting. Hon har skaffat cp gullig hund. En liten sak men söt varen hur som helst.  
Passade på att fråga henne om hon hade någon praktikplats att skänka till mig. Så hon skulle kolla läget med Fille på fredag. 
Drog därifrån, satte mig på bussen mot Högdalen. Och sen ringer telefonen! OCH DET VAR MADDE OCH HON SA: DU BÖRJAR PÅ MÅNDAG!:D
Praktikplats i början såklart. Men jag hoppas på fast anställning och ska prata mer om det imorgon.
Jag är gladast i världen. Skuttade bokstavligttalat hela vägen från Högdalen till Rågsved med största smilet jag kunde klämma fram.
Första gången på ett år har det faktiskt hänt något och jag vill grina! 

Men sen kom jag hem och ringde min coach med de goda nyheterna som för henne inte var goda nyheter överhuvudtaget och hon sa att jag inte får tacka nej till arbetsintervjun på fredag. Men ta dig tant, jag tänker inte sumpa den här chansen som jag fått, som jag krigat så jävla länge för att få. Carlings it is sen får du säga vad du vill.
Jag vet att jag kommer ge 210% varje dag och att det kommer ordna sig i slutändan. 



Inte visste jag att den här dagen skulle bli så bra när jag motvilligt klev upp ur sängen imorse! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar