tisdag 1 mars 2011

Folk har förutfattade meningar gällande bloggar,  även jag för att inte ljuga. Men det har vi alla om allting egentligen. Men om man ska ta en sak i taget så börjar vi här.
Antingen så måste man vara mode intresserad och kopiera en stil från en annan större blogg, korkad som Kissie eller helt enkelt fet deppig och skriva djupa saker med stora ord för att framstå som intellektuell och beröra andra. Fuck that.. Har ingenting att bevisa och behöver ingen sympati från något håll.

Idag!: 
Snoozade, för första gången i mitt liv I believe. I hela 45 minuter.  Kunde bara inte gå upp..
Släpade arlset till Jobbtorget, lämnade tillbaks fina skor mot min vilja, köpte en låda som jag börjat fylla med flyg biljetter, pengar, någon enstaka pryl från Paris, tunnelbane biljetter från Paris, biljetten från Döda havet och Petra. Kommer bli bästa lådan i livet och förmodligen min värdefullaste greja.

Åkte hem, satte mig här för att inte göra någonting? Somnade till Jackass 3, vaknade, gick upp och städade hela lägenheten i brist på sysselsättning. Bakade en kaka som gick åt helvete så kasta ut den genom fönstret.


Mammas kille kommer hit från Jordaninen idag och stannar ett bra tag. Ska försöka sälja lite mer tavlor till honom för jag behöver pengar och han har ett tråkigt hem. Win win.
Förövrigt drar dom till Spaninen nästa vecka så jag rockar by myself i några dagar så välkommen hem till mig på Mormor fest. Twister och annat röj erbjuds.


Brustna drömmar och dubbel Daim. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar