fredag 25 februari 2011


what's life without the ability to make stupid decisions


Ja någon gång, kanske nästan hela tiden, hamnar man i en situation där man tvingas välja och göra lite omprioriteringar. I precis varenda aspekt i ditt liv. Jag är väl där mer eller mindre konstant iallfall. Och jag vet nog aldrig riktigt vad jag ska göra eller vad som är bäst, bäst prioritering, det som håller i längden utan jag går nog mest på magkänslan, det som känns rätt för stunden..Inte heller så lätt alla gånger när det är blandade känslor. 

Det är svårt att bestämma sig för något och faktiskt full följa planen. Speciellt om det är ett mentalt, känslomässigt problem man helst skulle vilja bli av med utan vidare. Det försvinner ju inte av sig själv och kan inte tvingas bort som en rinnande näsa med beroende framkallande nässpay..
Men jag jobbar på det, lite därför jag flydde staden igår tror jag. För att komma bort och försöka blåsa rent mellan hjärnhalvorna.


Hur som jävla helst bokade jag och Michelle biljetter till London idag! Så jävla underbart. Ska bli riktigt skönt att komma iväg ett tag, från Sverige framför allt men allt som hör till också. + Att få åka dit med Michelle som jag aldrig träffar pg.a avståndet ska bli hur kul som helst! Längtar ihjäl mig! :D
6-10e Juni 2011 blir årets händelse? Utan tvekan.

1 kommentar: