lördag 26 februari 2011


Sitter ute i de värmländska skogarna och ruttnar känner jag.  Och eftersom jag inte har bättre för mig skriver jag detta åt såkallade ''Kungen'', som måste ha trillat ner från himlen. Hur som helst. Angående mina tatuerade fingrar och varför jag valde just Don't Care, vilket du inte har ett jävla piss med att göra. Men jag tänker inte tillåta att bli anklagad för något som inte är sant. 

''Kungen sa...

    Du får sluta härma andra. Erkänn att du fick idéen från att du såg en kille som hade så. Han var tillsammans med din släkting isabelle. kan berätta att det bara han som har dont care på knogarna i Stockholm och dem gjorde han ungefär 10 år sen. Tatueringarna speglar hans personlighet och det han står för. alla hans tatueringar har han själv kommit på. Han vill inte ha samma som
alla andra. Borde va copyright på gaddningar också. Tror inte han skulle bli så glad om han visste att någon annan härmat hans tatueringar just för hans tatueringar är som bläcken i en dagbok. förstår du. allt han tatuerat speglar något som hänt i hans liv. eller något med hans personlighet. Ville bara säga det. Jag tjafsar inte eller något =) Sade bara som det är. ''


Och jag kan ju berätta för dig, att det nu finns hela TVÅ stycken i hela stockholms län vad du verkar tro, som har Don't care på fingrarna, så vi får väl helt enkelt lära oss att dela. Och att jag fullständigt skiter i om han fäller en tår för att jag har en likadan tatuering som denne someone. Trots att det verkar som att det är du som blivit illa berörd.


 Det var ingenting att fundera över. Det var som en uppenbarelse för mig att det var det jag skulle ha. Jag har aldrig brytt mig om människors negativa åsikter som riktats mot mig personligen. + en jävla massa annat. Eftersom jag fått skit för mitt utseende hela mitt liv, men har aldrig tagit åt mig. Och jag ville att det skulle synas. Vill sätta det i ansiktet på folk. För det är vad JAG står för, och jag är stolt över mig själv. Man får tycka vad man vill och måste du öppna käften och spy ut vart enda ord som tynger dig angående mig i ett misslyckat försök för att trycka ner mig så fine, go nuts. Jag vet vem jag är och jag har aldrig varit osäker.
Det speglar MIN personlighet och MIN livsstil, och den har jag fan inte tagit ifrån någon annan. Speciellt inte från en människa jag aldrig träffat, eller jag överhuvudtaget inte visste fanns.
Men att bli anklagad för saker jag aldrig gjort, som är riktigt jävla påhitt bara för att ha något att gråta över gör mig en aning irriterad.
 Tro det eller ej Kungen, det  finns ca sju miljarder människor på den här jorden, och jag slår vad om att ganska många tänker i samma banor.
Och eftersom varje tatuering definerar varje enskilda individ i estetisk form, som gjort dem av rätt anledningar,  kan jag inte påstå att det är stöld för att man råkar ha likadana.

Kanske du tycker att jag är en liten skit på 19 bast som tatuerar sig för att se cool och farlig ut men om så är fallet så är du fel ute. Varenda tatuering jag har på min lilla korta kropp definerar vem JAG är. Och jag skiter fullständigt i andras tatueringar och deras avsikter,  funderingar och djup bakom dem.

Jag förstår inte riktigt vart du vill komma med dina falska anklagelser grundade på egna spekulationer utan någon som helst fakta. Grattis, du har vunnit Dumb of the year award.


Visst att världen är liten sett ur olika perspektiv, men inte fan bor vi i en skokartong..

5 kommentarer:

  1. Att du orkade skriva så här långt inlägg om det hela förklarar det hela utan att jag behöver skriva något. Du säger emot dig själv flera gånger i ditt inlägg också om du läser genom det själv riktigt noga så ser du det. Dont care speglar ju inte direkt dig efter man läst ditt inlägg. Om du inte brytt dig hade du inte skrivit ett långt inlägg om det hela. och kasta inte skit på han för han har inte ens en aning om vårt lilla samtal här. Eftersom du brydde dig så mycket att du skrev detta inlägg så ska jag inte störa något mer. Inte meningen göra dig upprörd som sagt. Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Du kan ju förmodligen inte läsa eftersom jag ganska tydligt sagt att tatueringen står för att jag inte bryr mig ett skit om vad folk tycker om mig personligen, men när jag blir felaktigt anklagad för någonting jag inte gjort blir jag sur. Lär sig läsa.

    SvaraRadera
  3. Men vafan, man är i princip aldrig ensam om en tatuering när det är en text. Det finns med all säkerhet fler än just den där snubben och du som har "Don't Care" tatuerat. Viktiga är att man står för det själv, vilket du gör. Att ens lägga ner tid på att skriva en kommentar om att du skulle kopierat honom är skrattretande. HAHA.

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte läsa. Bara skriva. häftigt va? Vem är din kompis? Gulligt att av henne att backa upp dig! Du bryr dig annars skulle du inte ens fortsatt denna diskussion. Men eftersom jag inte ser någon mening i att fortsätta denna diskussion så säger jag att vi sätter punkt här. Jag var inte ute efter tjafsa med dig. fick du den uppfattningen så är det fel. Btw tycker du är du en söt tjej och det är snyggt med tatuerade tjejer. simma lugnt

    SvaraRadera
  5. Jag styr inte över mina vänner, dom kan fatta egna beslut. Har inte bett om någon ''uppbackining'', vilket jag inte anser att det är heller. Hon har väl en åsikt som alla andra och vill få den hörd, precis som du ville. Inget fel med det.


    Vill inte få skit för något som inte ens är sant, DET bryr jag mig om.
    Mh jag tycker att det gått för långt nu så skriv inget mer bara. Fridens.

    SvaraRadera