måndag 1 oktober 2012




Gammal bild som utfyllnad.

Jobb sökandet går vidare..  jävla helvete det är. Bara att söka jobb är ett hel tids jobb.

Gaddade mig i fredags i Skrapan. Swahilih dudesen va där och reppa lite på Skrapans 5 års fest och körde lite flash. Jag gjorde klart skeppet på smal benet, nöjd utav bara helvete.
Fick en tröja, en poster en pin och lite klistermärken som tack för ''besväret''. Det var inte det ultimata stället att sitta och gadda benen på, jävligt liten yta. Men de va trevligt.

Nu i veckorna ska jag förmodligen köra klart min get tatuering på vänster arm för Martin som kör ska flytta utomlans om några månader, så stressen är här gott folk. Men kanske är det som behövs. Men jag är pepp! Har sjukt mycket i görningen just nu men gillar tempot.

Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar