fredag 30 september 2011





Stay true, that's what we do. 


2 kommentarer:

  1. Jag ser att du dricker samtigt visar dina nävar, där de står "STAY TRUE" jag skulle inte vilja säga att dricka alkohol direkt är true.

    Och röker du ens i vanliga fall, eller är de också ett sätt att posera?

    sedan ser jag at ni hårdrocktecknen är ni ens hårdrockare? du ser vart jag vill komma?

    stay true thats what we do, ni är ju förfan bara fjantiga posörer.

    Förlåt för de här och jag är ledsen om du blir upprörd jag vill inte såra nån, och ni verkar ha en trevlig tid, fortsätt me de.

    men jag har stört mig på de här, eller dig rent allmänt och nu valde jag att kommentera.

    SvaraRadera
  2. Hahah.. oh my..

    Jag finner nästan inga ord.
    Väl talat.

    Det första jag läser är om alkohol, och då kan jag inte låta bli att koppla din kommentar till att du är edge, isf be my guest. Jag har inga synpunkter på den livsstilen.
    Jag gillar öl och tänker fortsätta dricka öl i mängder och göra provocerande poser och lägga upp på min blogg, men nu.. endast för att jag vet att du stör dig på det, vilket gör det ännu roligare.
    Det du anser vara ''TRUE'' har inte jag något större intresse av. Vad ''stay true'' har för betydelse för mig har inte du en aning om och det har du inte heller någonting med att göra.
    En person som har så mycket att säga om en annan, som inte ens har en aning om hur personen fungerar eller har för personlighet förvånar mig.

    Internskämt osv existerar faktiskt i min socialakrets och brukar ofta göra det i olika former av sociala grupper där man har samma torra humor. I din däremot verkar det inte finnas mycket till socialkompetens eller interna, ironiska, sarkastiska aspekter i tillvaron, som tar så illa vid sig av en bild, på en obetydlig blogg du rotat fram någonstanns.

    Det måste vara jobbigt att motvilligt komma med en spydig kommentar och sedan be om ursäkt för det istället för att stå för det man har att säga och för vem man är. Fegt. Men grattis till dig, du har precit vunnit Dumb of the year award. Du kan ta emot det på posten där jag också skickat med en liten bit liv. Varsågod.

    Jag tar inte illa vid mig överhuvudtaget av den här lilla texten du så fint arbetat fram. Nästa gång du känner att du måste spy galla över någon så kan du väl ändå försöka lite mer, kom med något som faktiskt är ett problem och inte ''är ni ens hårdockare, ni gör sådanna tecken'' det är bara löjligt. Och ta reda på fakta. Stör dig på mig hur mycket du vill, det får inte mig att må sämre för jag vet bättre än att ta åt mig.
    Det ironiska är, att du besöker min blogg och kanske någon annan community jag finns med på vad vet jag, när du stör dig på mig så innerligt. Du vet ju uppenbarligen vem jag är så säg det i mitt ansikte istället för att gömma dig bakom dator skärmen. PEACE!

    SvaraRadera