söndag 25 september 2011

Igår hade Paula sin avskedsfest/födelsedagsfest. 
Det var svin kul och trevligt. 
Lite twister, lite mycket öl. Det va fint. 

Skit glad över att hon gillade min present. Två tavlor. Som jag tänkte lägga upp bilder på här sen, men glömde fota dom innan jag slog in skiten så aja..

Det blev en aning kaosat mot kvällen, vilket var jävligt synd men dagen i övrigt var riktigt fin. 
På fredag drar lille Paula iväg till London för att plugga ett år. Skit kul och skit trist på samma gång. Kommer bli tomt här utan dig din fjant men vi, jag, ska nog hitta ett sätt att överleva de, ehe.. 
Önskar dig all lycka och framgång i Landan och jag kommer ner så snart jag kan & så snart som du har tid! Rock 'n' roll. 

Svin arga öl lovers 2011. 




Skit skit skit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar