söndag 18 september 2011



För att jag inte ska glömma bort va fan din tumblr heter! Gotta stay updated.
I fredags drog jag, Paula, Riku och Jimmy o bowlade i gullmars. De fick stor stryk av mig, lika bra det annars hade dom väl fått det iallfall eftersom jag är en så fruktansvärt dålig förlorare. Det var svin kul iallfall.
Efter bowlingen skulle vi dra till Hällströms, på vägen dit började ett gäng brudar slåss och Paula fly kickade en av dom rakt i bröstet hahah..Rätt åt dig jävla brud.
Sen blev det krig på krogen också så egentligen var det en ganska värdelös kväll.
Igår gaddade Riku sig, jag satt med och chilla. De blev svin fett.
Efter det drog vi till 44an, Kalle följde med. Svin fet spelning och jag är ny frälst av Devil in me. Köpte lite merch och jag är svin nöjd.
Sen drog vi till söder källaren och tog en öl. Skådespelaren  som spelar ungen i Patrik 1,5 som jag aldrig kommer ihåg namnet på var med och sällskapade. Tydligen gammal klass polare till Paula, tycker ju jag är ganska coolt. Han va trevlig.

Har ju varit sjukt sen i Torsdags och inte fan blir det bättre.. stannar hemma från jobbet imorgon och förhoppningsvis hinner jag bli frisk till på tisdag för då ska jag gadda mig...
..och jag orkar inte vara sjuk längre..

Ska snart köra hem Riku sen ska jag hem igen och kolla på Pinocchio.

Peace. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar