onsdag 17 augusti 2011


Jag har hittat mig en man. Så jävla fin. 


<3

Idag var jag ledig, skönt som fan. Behövde sova ut lite för imorn bär det av mot Utö med jobbet.. woh?..Tor-Fre. Är fruktansvärt opepp men jag har köpt öl så det blir nog fint ändå..
Oh, kanske blir fast anställd i December. Fast inget är bestämt än, men jag och chifen hoppas. 

Riku drog iväg till jobbet imorse, sen kom han tillbaks, jag låg fortfarande och sov. Sen drog vi in till Swahili och han boka tid med Kalle, vilket jag också hade tänkt göra men glömde kolla schemat så de sket sig.

Sen lallade vi runt bland alla jävla 08-snorskitar i jakt på skor. Han fick med sig ett par låga Vans, skit fina. Jag letade efter ett par svart/vita Old school men självklart i hela helvete hade dom inte dem på lager så får väntaaaaa tills de fixar. Prth. Sen prövade vi jackor.
Fick min skatteåterbäring idag? Varför.. har jag inte en aning om men klagar det gör jag inte. 3006 kr så det passar sig jävla fint för då kan jag köpa Fjällräven jackan jag suktat efter i x-antal år.. 



Sen drog vi till Medis, drack lite bärs, snacka lite skit, hade lite roligt på Apoteket.
Påväg hem köpte jag också en matlåda från Stockhome. Haha.. Ser ut som en legokloss.


För att summera dagen: Gott och blandat.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar