tisdag 28 juni 2011

Ouf.
30 grader varmt idag. OCH igår. Kul att jobba ute när det är så in i helvete varmt...Känns som att jag avlider jävligt långsamt. 

Har bränt sönder nacken, ja..bara nacken eftersom vi måste ha en fucking t-shirt på jobbet. Inte tillåtet att ha linne. Men jag har fått nog, så nu skiter jag i det.. klipper jag sönder en arbetströja till ett linne för jag vägrar jobba i ett jävla täcke. 
Om de som bestämmer förväntar sig att vi ska arbeta som svin ja då ska vi iallfall få rätten till att bestämma om vi vill ha svala kläder eller vinterkläder under sommarperioden..

Paula svängde förbi några timmar idag, det var trevligt även fast det inte hände så speciellt mycke. Mer än att hon garva åt mig och mina arbetsuppgifter. Men det är okay, för jag känner mig inte som en rockstar när jag går runt och tömmer soppåsar med ner bajsade blöjor och blodiga bindor i...  Helvete, jag älskar mitt jobb.. One love. 



Jag saknar min kära Bob. Så tråkigt att kliva innanför dörren och inte bli bemött av hans fina välkomnande.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar