måndag 13 juni 2011





Igår kväll åkte jag in till stan och mötte upp Tk. Drog till underbara Dovas, som nu mera heter Lion bar? fuck that.. 
Åt mat och drack öl, grät lite, skrattade lite. Ventilerade helt enkelt. Och det behövdes. 
Sen drog vi till Max och åt mer mat. 

Jag ville inte åka hem för att  behöva möta den tragiska sanning som ligger som ett stort jävla täcke över hela lägenheten, så sov hos Tk istället.
När vi vaknade för andra gången bestämde vi oss för att käka pizza, sagt och gjort. Det var jävligt gott. 
Sen var det dags att åka hem..

Kan ju minst sagt säga att det var med tunga steg jag släpade mig hem..Gick så långsamt som jag bara kunde.. men fram till porten kommer man ju alltid någongång och nu sitter jag här. 
Känns otroligt tomt. JAG känner mig otroligt tom..
Hatar att vara här. Hatar att sitta på mitt rum, som alltid varit min fristad. Nu känns det mer som en dödsfälla där allt med liv tynar bort. Hatar att se de här jävla höghusen. Bort med skiten. 


På torsdag ska jag till studion och tatuera mig. 


Bob<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar