tisdag 24 maj 2011

Jaaa nu är det ju såhär att jag inte kan sluta beundra mina egna händer. Och det gör jag med all rätt. Haters gonna hate, och jag gillar.

Jobbat lite idag, sen drog jag iväg på  A-kassa info skit greja som tydligen inte alls var obligatorisk, skit. Jag lärde mig.. inget?
Jag kan bara inte sitta framför en bänk på en obekväm jävla budget stol och försöka mata in det folk försöker få mig att förstå när jag inte har de minsta intresse för att lära mig och bli allmänbildad. Och speciellt inte när jag dagdrömmer. Då är jag okontaktbar. 
Känner mig lite om J-D de stunderna.. Och det gör mig glad, för jag gillar John Dorian..

Efter info mötet drog jag till Slussen. Letade efter byxor på Weekday men kunde inte bestämma mig för baggy eller tighta så jag la ner ganska fort..
Snurrade väl runt i varenda affär jag gick förbi bara för att jag inte hade någon större lust att åka hem.
MEN!, hem kom jag till slut!.. och med mig hade jag en parfym, ett linne, hårspray och annat krafs jag tycker jag behöver.

Beslutsångest är jag bra på att ha och ja.. vad vill jag ha sagt med det? - Inte mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar