torsdag 26 maj 2011


Haha mh. Nu har ni rätt att anklaga mig för stöld. För ett par sånna här hade jag i ansiktet när jag gick ut från Gina, men inte när jag gick in. Helt omedvetet. 

Iallfall. Dagen i kort: Jobb, trött som ett svin, skrattat, argat. Efter jobbet drog jag in till söder och hängde med Paula Paula som förövrigt drar till London imorn. Svin. 
Vi köpte lite skit. Byxor, tröja, plånbok stor som ett hus så jag inte tappar bort den, X-man T-shirt och till sist hårfärg. Sen skildes vi åt, jag drog hem, blev bitter för att jag missade Fredde inne i stan. Nu ska jag äta mat.
Förövrigt är jag på bra humör, IDAG IGEN?! va fan händer.. 


Över till något helt annat: 
Så jävla slut i huvet. Vill inte ens tänka på hur morgon dagen kommer bli när jag ska upp ÄNNU tidigare, släpa mig själv, packning (iofs bara en helg men jag packar för 4 månader så fort jag ska någonstans), massa öl, TILL jobbet, sen jobba, FRÅN jobbet till centralen, PÅ tåget, AV tåget, TILL Michelle sen FRÅN michelle TILL parken.. helvete. DET KOMMER BLI GRYMT! Och jag längtar..


3 kommentarer:

  1. "helt omedvetet" sluta förfan att komma med bortförklaringar, du stal, nu leker du tuff (som vanligt) och försöker visa alla va du åstakommit men är det verkligen så smart?

    SvaraRadera
  2. Haha, gillar kommentaren.
    Nu leker du tuff som vanligt Sabine!:((((

    SvaraRadera
  3. HAHAHA! jag DÖÖÖÖÖÖÖR! :D

    SvaraRadera