tisdag 17 maj 2011



Dagens plus och minus so far..

-

  • Somnade på bussen påväg hem från jobbet.. åkte föööööööör långt. 
  • Gillar inte när folk tror att de vet vad som är bäst för mig. Tycker att jag klarar mig ganska bra på egen hand..Sitter inte i fängelse än iallfall. 
  • Gillar heller inte när folk pekar ut killar åt mig som jag borde träffa för att personen i fråga anser att vi passar.(Vart har du fått idén om att jag gillar 93or med rosa hår  och svart nagellack ifrån? Kom igeeeen. Jag kan välja själv..) 
  • Käftar du med mig käftar jag tillbaksi vanlig ordning. Skit ska skit ha..
  • Så IN I helvete jobbigt att bli kallad för Sabina hela dagarna eftersom det är livets fulaste namn och för att jag inte heter så? Hur svårt kan det vara att säga rätt? 
  • Stängde dörren så klockan trilla ner och slog omkull ett glas som störta ner i golvet och gick sönder. Kuk..
  • Nu måste jag dammsuga... 
  • Regn är mysigt men idag hade jag behövt lite sol. 
+

  • ? haha
Haha jorå det finns ett +, men det är för fint för att nämnas i den här smutsiga bloggen som ingen läser.
    FRIDENS! 

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar