måndag 30 maj 2011

CHAAAAAAAA CHAAAAAA BLOGGEEEEEEN! Fittfejs.

Idag fick jag nog det värsta uppvaknandet i livet + att klockan var 05.30 så det kunde inte ha blivit så mycket värre.  - Min katt, pissade på mig..
Men, jag tar på mig skulden eftersom jag inte släppte ut honom när han försökte väcka mig. Somnade bara om..

Jaja, skit händer. Skulle ha jobbat 12 -23 idag men fick gå tidigare. Gött mos. För det behövde jag.
Idag har jag och Taylor köpt färg till omklädningsrummen så renoverings projektet är fan äntligen i rullning och det är jag som bestämmer. Så jävla fett! Fuck off and die, du kan inget säga, inget göra.
Kommer bli jätte bra.


Förövrigt är jag förvirrad och trött. Livet.
När kommer Paula hem?

Om en vecka, IDAG!, skiter jag och Michelle i Sverige. Jag peppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar