fredag 18 mars 2011



Nope. Har inga större överraskningar i den här bloggen inte. Här ordbajsar jag bara  i överflöd i brist på sysselsättning. Precis som alla andra som har en värdelös blogg, enda skillnaden är att jag är en aning bättre på att vara tråkig på ett roligare sätt och klarar av att skriva om annat än nagellack och mens som tydligen är TVÅ intressanta ämnen av EN oförklarlig anledning.
Hoppas hur som helst på en fet helg utan snor och huvudvärk. Är det för mycket begärt? Börjar ju jobba nästa vecka och jag vill hinna bete mig som en orespektabel tonåring en gång till innan jag tvingas in i ett ansvarstagande vuxen liv, där jag måste betala skatt och inte slåss på arbetsplatsen. Jobbtorget var ju lekskola där man gjorde vad man ville, inte det man var tvungen till. Anynom/Okänd håller förmodligen med mig som pajja ett tangentbord varje dag. Om det får dig att må bättre ska jag inte stoppa dig. 
  • Alla kan göra en bättre matramsa än farfar + att Felix ketchup är fittäcklig. Dum reklam helt enkelt.
  • Är på svinigt bra humör tro det eller ej, av flera olika anledningar. Det känns fett och allt för nytt. 
Eftersom jag, tror, att jag är den enda som läser den här bloggen kan man ju i praktiken säga att jag pratar med mig själv fast inte verbalt. Grymt! Även fast de ibland kan hända att jag byter ut en mening eller två högt för mig själv, är inte rädd för att erkänna det. Man får ju bäst svar om man själv kan välja vad som ska bli sagt och inte.Win, win situation för en spelare. 



Det är bögarnas fel. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar