torsdag 31 mars 2011


Känns bra som fan att jobba. Jag trivs och mina kollegor är mycket trevliga, alla förutom en. Jävla Ove Sundberg. 
En grej jag tycker är lite jobbigt bara är att det känns som att jag inte har någon tid över till annat. Känns som att jag aldrig är hemma längre och när jag väl är hemma så går jag och lägger mig för kvällen. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig av att jobba, men det är som det är och jag känner nu att jag gjorde jävligt rätt i att rocka med öl och gott sällskap innan jag började jobba. Nästa vecka är jag dock ledig fre-sön och då ska jag försöka träffa folk och öla, om jag fått några pengar. 

Just nu har jag gått och blivit sjuk, igen eller så blev jag aldrig frisk.+ träningsvärk från basketen igår.

Men det är bara att kötta vidare.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar