måndag 21 mars 2011

Har sovit 13 timmar inatt. Det behövdes kan jag säga. 
Ska väl städa upp här hemma efter helgens bravader. Ska bli lagom roligt. 
Hur som helst har jag haft jävligt kul. Öl, trevligt/nytt sällskap, lite sömn och blåslagna knän hela helgen.
Fredagen var kanon. Förkrök hemma hos Paula med massa folk sen bar det av mot Dovas. Minnesluckor jo jag tackar. 
Lördagen var inte sämre. Gick upp mot min vilja, drog till stan och käkade pizza ute i solen på en bänk med Adam och Ludvig. Sen drog jag och Ludde hem till honom, kollade på hans djur och bara tog de lugnt. Sen bar det av hem till mig igen för mer kalas. Känner mig fortfarande ganska slut i huvet.. men imorgon blir det nya tag för då skriver jag kontrakt och börjar jobba FYFAN va skönt. 


Det får duga. Hejdå. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar