torsdag 24 mars 2011



Dag 2 på jobbet. 

Började kl 07.00 idag. Vilket alltså betyder att jag va uppe vid 5, eller skulle ha varit om jag fick sova hela natten ut men det fick jag inte, vaknade kl 03.00 och va vaken tills jag skulle dra...måttligt road. 

Imorse fick jag arbeta med de här två maskinerna! 

Den övre va seg och jävlig men rolig ändå. Jag slapp stå upp iallall. Den undre bilden som jag så flitigt ritat själv är en slags el moppe med en stor dammtrasa på. Den går ganska fort, man känner vinden fladdra genom håret och den är skit rolig! 
Sen fick jag sopa lite, chilla lite. Bara jag och Lisa av tjejerna som var på plats imorse så jag är den enda som härjat i damernas omklädningsrum idag. Mycket att göra. Lite svårt att städa dock när det står nakna kärringar fan överallt. 

Igår fick jag göra mer än vad jag trodde, eftersom det var min första dag. Började med en rundtur till alla städskrubbar, så jag vet vart jag kan hämta material om det skulle ta slut någonstanns osv osv. Sen fick jag städa lite, sitta i kassan och få en överblick om hur systemet fungerar och det kunde ju inte varit lättare.

Sjukt trevlig personal, känner mig redan som hemma och ser fram emot att gå upp varje morgon, även fast tiderna inte alltid är så kul. Skönt som fan att ha någon form av dagsrutin. 


Här jobbar jag! 


Kul att våren var påväg och att det blir snöstorm och skit snart, igen. Åt helvete. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar