måndag 28 februari 2011



Köpte dessa igår för en billig peng. 199:-
Svin sköna och snygga. Men jag lämnar tillbaks dom pga lite eko i plånboken efter att jag fyllt på sl kortet. 420 spänn bara där.. 



Men denna ska jag köpa imorn när jag lämnat tillbaks skorna. Vet inte riktigt om det är nödvändigt men vill gärna ha en låda att lägga alla mina reseminnen i. Biljetter och annat betydelsefult att bevara. 


Kom inte iväg till Jobbtorget idag, har precis tagit mig ur sängen efter att ha varit vaken sedan kl 7. Haft fruktansvärt ont i magen och inte orkat röra mig.
Har bestämt mig för att lära mig att spela gitarr. Haha. Har ju två stycken som bara står och är fina. De blev ju gjorda av en anledning så nu jävlar. Får se hur lång tid det tar innan jag ger upp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar