tisdag 22 februari 2011


Klaga, klaga, klaga, klaga, ja jag klagar. Jag klagar för att jag också skulle vilja halka in på ett facking bananskal någon gång och göra det lätt för mig själv. Som alla andra. Som haft det lätt hela sitt liv, som fortsätter i den bekväma livsstilen pga alla gör allting åt dem. Grattis.
Blir alltid glad för andras skull när de händer dem något roligt, men nu när alla får det jag vill ha och verkligen behöver är jag på bristningsgränsen och hatar allt och alla..



Go Voltaire go..


Förövrigt har jag gått runt med mobilen i högsta hugg hela dagen bokstavligt talat i väntan på ett telefonsamtal som aldrig kom... Värt.

''2 av 10 får jobb efter att ha gått hos en jobbcoach.'' Amen det har jag vetat i ett år eftersom jag är en av de 8 som inte fått något jobb. Trots att jag tagit saken i egna händer också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar