onsdag 26 januari 2011

Nu är jag hemma, efter kvällen med Tk.
Det har varit nice.
Träffade Simon från Blue Fox på Amir så vi rockade med honom. Vi tog en bulle till någnonstanns och Tk blev för full och åkte ut.. Jag ville inte lämna henne ensam mitt i ingentsanns (stan?), för hon hitta inte, så jag följde med henne. Är lite förvånad över att jag hitta som också var ganska vilsen.. men de gick..

På natt bussen hem somnade jag. Vaknade av att folk stog och drog i mig och undra vart fan jag skulle. Jag trodde att det var min mamma först, som försökte väcka mig. Blev skit förbannad och ville fortsätta sova. Tillslut så vaknade jag väl till och fatta att jag inte var hemma utan satt på bussen fortfarande.. Och tydligen så hade jag åkt två varv med den jävla bussen.
.
Så, Tack till  busschauffören och den andra duden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar