fredag 24 december 2010


God Jul?
Något som var annorlunda den här julafton. Den hade inte riktigt den juliga känslan jag hoppats på. En bidragande faktor är ju förmodligen att jag gått runt och varit deppig, en tid. Men det går väl över med tiden.
Men..det har varit jävligt trevligt. Ovanligt lite tjafs och bråk det här året. 
Jag är mycket nöjd med mina julklappar. 
Fick foto boken jag önskade mig. Click.
En blixt. Fick en bättre än den jag faktiskt önska mig. 
Spelet twister jag velat ha jätte länge. Grymt roligt med roligt sällskap efter några öl. 
En as fet skjorta, som jag iofs valde själv, och slog in själv. Men den är fortfarande lika fin. 
Pengar, som kommer gå till tatuering, och lite annat smått och gott.  
sammanfattning av julafton 2010 - Nöjd.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar